9789493245235_front

Een kleine kerstboom met een grote droom

Junior   Topics 0

Aan de rand van een klein, gezellig dorpje, groeien ieder jaar prachtige dennenbomen. In de weken voor kerst is de verkoop van de bomen in volle gang. En iedereen wil natuurlijk de mooiste, grootste en meest groene boom. Maar tussen al die bomen valt er één boompje wat weg. Hij staat er al jaren maar blijft klein van stuk en de meeste kopers zien hem niet eens staan. Toch gaat hij hoopvol het feestseizoen in. Zal hij weer achterblijven? Of zal hij dit jaar eindelijk een echte kerstboom worden? --- Kim van der Veen (1997) is opgegroeid in Leeuwarden en studeert aan de Academie voor Popcultuur. Al van jongs af aan wilde ze altijd nieuwe creatieve dingen uitproberen. Tekst, Illustratie, schilderen, muziek, bloemsierkunst, de lijst is eindeloos. Hobby’s werden passies en met die passie heeft ze zich nu gestort op het schijven en illustreren van kinderboeken. ‘De kleine kerstboom’ is haar debuut.

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)
Palmslag
24 november 2021
24 november 2021

Reacties op: Een kleine kerstboom met een grote droom