Een leven op wielen

Een leven op wielen

Gelezen 32 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 23 Favoriet 2 Recensies 18
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0
Wat doe je als er niks meer te maken valt uit de snippers van je leven?
Het jonge wielertalent Mathijs de Waard moet zijn leven volledig opnieuw vormgeven als hij na een auto-ongeluk verder moet met een dwarslaesie.

'Een leven op wielen' is een verhaal over acceptatie, kracht, doorzettingsvermogen en vriendschap. Als lezer kijk je vanuit de ogen van Mathijs, zijn broertje en zijn beste vrienden. Je gaat van hen allemaal houden alsof je onderdeel bent van de vriendengroep die zich moet herpakken. De gevolgen zijn ingrijpend. Iedereen doorloopt het acceptatieproces op zijn eigen manier. Hebben de vrienden genoeg veerkracht om hier doorheen te komen?

‘Een leven op wielen’ neemt je als lezer mee door de eerste twee jaar na het ongeluk. Door de ogen van zes personages leef je rechtstreeks met de betrokkenen mee. Zo ervaar je van dichtbij hoe rauw de pijn is voor Mathijs. Het schurende besef dat alles is veranderd, lijkt hem op sommige momenten te overweldigen.

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen
Boekengilde B.V.
04 oktober 2021
31 mei 2022

3 keer bewerkt, laatste bewerking door Claudia Stinne

Reacties op: Een leven op wielen