Eén maatje meer

55 peuter- en kleuterliedjes voor het kinderdagverblijf, thuis en op school

'Een maatje meer' is de opvolger van 'Het Kleinste maatje'.

Met 'Een maatje meer' willen we opnieuw begeleiders, ouders en leerkrachten van de jongste kinderen bijzonder blij maken.

Het concept blijft behouden: eenvoudige, op maat gemaakte liedjes en versjes voor peuters en kleuters, activiteitentips en een prachtige cd.

Maar 'Een maatje meer' heeft veel meer te bieden: meer liedjes, meer versjes en niet alleen activiteitentips maar ook thuistips, speciaal voor ouders, grootouders...

We laten ook iets oudere kinderen meegenieten en de activiteitentips kregen een extra boost met nog meer ideeën en nog meer voorbeelden.

In het hoofdstuk 'Liedjeskalender' doorkruisen we het ganse kinderjaar vanaf de eerste schooldag tot en met de grote vakantie.

In 'Kleine klanken' geven we ideeen en middelen om samen met de kinderen actief te musiceren en daarbij te leren.

Bij 'Eventjes rust', voorzien we tijd en ruimte om, ook voor de kleinsten, de nodige rustmomenten in te bouwen.

Is Eén maatje meer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Eén maatje meer