Een nieuwe aarde
  Luister een fragment

Een nieuwe aarde

Gelezen 79 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 49 Favoriet 16 Recensies 2
Non-fictie Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
De huidige staat van de mensheid is erbarmelijk en zelfs gevaarlijk ongezond. Eckhart Tolle windt er geen doekjes om in 'Een nieuwe aarde'. Ego-denken is de grote boosdoener. Het ego heeft een natuurlijke behoefte aan macht, tegenstand en vijanden. Dit heeft de wereld gebracht waar hij nu is. Maar Tolle heeft ook goed nieuws: als we collectief de sprong durven wagen naar een ander en zuiver bewustzijn, dan kunnen we transformeren naar een nieuwe samenleving waarin geluk de boventoon voert. In 'Een nieuwe aarde' biedt hij daarvoor de oplossing aan, gebaseerd op de inzichten uit zijn spraakmakende wereldbestseller 'De kracht van het Nu'.
'Een nieuwe aarde' is de blauwdruk voor een nieuwe samenleving, gebaseerd op spirituele waarden. Wat kunnen we zelf doen om de verandering teweeg te brengen? Aan welke tekenen kunnen we het nieuwe opkomende bewustzijn herkennen? Op deze en andere essenti?le vragen geeft Eckhart Tolle heldere antwoorden. Het belangrijkste is misschien wel dat we al lezende de bewustzijnsverandering ervaren die in ons plaatsvindt

Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen