Een nieuwe kans

Als alles helemaal in de soep lijkt te lopen, neemt Rosie een rigoureus besluit en vertrekt ze naar IJsland, waar ze aan de slag gaat bij een kleine milieuorganisatie die de zeezoogdieren beschermt. Eenmaal daar blijkt Rosie in staat te zijn tot dingen waarvan ze nooit had verwacht dat ze het in zich had en doet ze iets, dat haar hele leven zal veranderen. Je leest het verhaal van Rosie in het negende deel van de twintig delige reeks. In deze verhalenreeks deel ik de verhalen van vier generaties bijzondere vrouwen. Een reeks die het verhaal verteld over een familie die bewijst dat je ondanks moeilijke keuzes en onmogelijke liefdes als familie altijd sterk staat.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Een nieuwe kans het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een nieuwe kans