Een ondertoon van liefde

Gelezen 81 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 104 Favoriet 2 Recensies 23
Literatuur & Romans Lijsten 4 Spots 29   Topics 0
Ik ben op twee plaatsen tegelijk als ik me omdraai en struikel op hetzelfde moment het restaurant en mijn hotelkamer in. In die laatste gooi ik mijn koffer op het bed en kwak alles erin wat ik bij me heb. Iemand roept me, bonst op de deur. Ik schuif snel het veiligheidskettinkje ervoor en ga bovenop mijn koffer zitten in een poging hem dicht te krijgen. Ik kijk in de ogen van Alexander, maar zie die van Olivier. Ik stap langs hem heen en ren zo hard als ik kan het hotel in Aspen uit. In Hotel Ford houd ik nog steeds krampachtig de klink van de deur vast.

De dag waarop Ivy Jansen haar grootste ambitie waar zou maken, werd de dag waarop ze alles verloor. Haar toekomstdroom. Haar grote liefde. Haar zelfvertrouwen. Gebroken vlucht ze vanuit Amerika terug naar Nederland, waar ze veiligheid zoekt in de nachtclub van jeugdvriend Bernd. Haar collega's ontdekken al snel dat ze een bijzondere gave heeft als het aankomt op het herkennen van wijn en verleiden haar tot het spel "The kiss of the bottle'. Ongewild trekt ze hierbij de aandacht van Alexander Ford, manager van het exclusieve Hotel Ford. Hij biedt Ivy een baan aan als sommelier in zijn restaurant. Al snel gaat ze niet alleen helemaal op in haar werk, maar ook in de relatie met Alexander, die haar precies geeft wat ze nodig heeft. Tot een echo uit Ivy's verleden doordringt in haar nieuwe leven en de geschiedenis zich dreigt te herhalen.

Deel 1 uit de Sommelier Serie. Het vervolg, 'Een Omweg naar Geluk', vertelt het verhaal van Olivier

Romantiek
Sommeliers Serie 1
Tinteling Romance
19 juni 2017
19 juni 2017

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Angela

Hoe dromen en liefde elkaar in de weg kunnen zitten

door: Diana van Eynde 3 reacties

Over Kate Paris is maar weinig te vinden op internet. Eén ding is in ieder geval wel duidelijk, Kate Paris is een pseudoniem. Welke auteur hierachter schuilt is (nog) een groot vraagteken. Een ondertoon van liefde, uitgegeven door Tinteling Romance, is in ieder geval het debuut van deze...

Reacties op: Een ondertoon van liefde