Een onmogelijke keuze

Een onmogelijke keuze

Rank 653 Gelezen 396 Aan het lezen 17 Wil ik lezen 285 Favoriet 5 Recensies 15
Literatuur & Romans Artikelen 3 Lijsten 4 Spots 4   Topics 0

Pip en Max hebben een gelukkig huwelijk. Wanneer hun zoontje Dylan ongeneeslijk ziek wordt vechten ze voor zijn leven, maar ze komen uiteindelijk voor de moeilijkste beslissing van hun leven te staan. Pip wil de behandeling stoppen. Max wil deze voortzetten. Een onmogelijke keuze. Stel dat je het op dat moment niet eens wordt.
Dit verhaal vertelt hun levens zoals ze hadden kunnen zijn.
Clare Mackintosh schreef drie zeer succesvolle literaire thrillers: 'Mea culpa', 'Ik zie jou' en 'Valse hoop. ' Een onmogelijke keuze' is haar eerste roman, gebaseerd op eeningrijpende gebeurtenis in haar eigen leven.
‘Indrukwekkend, meeslepend en razend knap. Dit boek krijg ik niet meer uit mijn hoofd.’ - Liane Moriarty

De Fontein Romans & Spanning
12 november 2019
12 november 2019

Evelien Walravens Hebban Recensent

Wat is leven?

door: Evelien Walravens

Pip en Max Adams lijken het voor elkaar te hebben: een goed huwelijk, een fijn huis, twee goede banen en als kers op de taart hun zoontje Dylan. Maar dan wordt Dylan op zeer jonge leeftijd ongeneeslijk ziek en staan zijn ouders voor de enorm moeilijke beslissing om zijn behandeling voort te zetten...

Reacties op: Een onmogelijke keuze