Nora-roberts-13-een-paradijs-voor-twee

Een paradijs voor twee

Gelezen 20 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 0

Twee onvergetelijke verhalen in een hartverwarmende bundel (1) VERRUKKELIJKE VERRASSING Uitgeput komt Nathan Powell thuis van een lange en vervelende reis, en hij wil niets liever dan in bad, vervolgens zijn nest in duiken en… slapen! Maar hij is de drempel nog niet over, of hij voelt dat er iets mis is. Er zijn dingen verplaatst, en er staan bloemen die hij niet had neergezet. De grootste verrassing zit echter in het bad waar hij zo naar uitkeek: een volslagen vreemde vrouw! (2) EXPLOSIEVE GEVOELENS Architect Cody Johnson is de man van de dromen, terwijl bouwkundig ingenieur Abra Wilson juist heel praktisch is. Wanneer ze samen moeten werken om een ontwerp van Cody uit te voeren, zijn de botsingen dan ook niet van de lucht. En ja, als twee sterke karakters zo vaak botsen en er ook nog andere gevoelens mee beginnen te spelen, kan een explosie niet lang uitblijven!

Literaire fictie algemeen
Romantiek
01 maart 2015
02 maart 2021

Reacties op: Een paradijs voor twee