Een recept voor geluk

Rank 6665 Gelezen 80 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 131 Favoriet 1 Recensies 3
Feelgood Spots 2   Topics 0

‘Een aangrijpend familiedrama, maar ook met de nodige humor… plezier gegarandeerd.’ Woman & Home

Nu haar kinderen het ouderlijk huis hebben verlaten, bereidt Laura Griffin zich voor op het legenestsyndroom. Het idee dat het in Lark Hill nummer 11 stil zal zijn waar het normaal gesproken bubbelt en bruist van het geluid, waar altijd wel vrienden binnen komen vallen en waar de gezellige keuken altijd naar heerlijke gerechten geurt, is bijna ondenkbaar. Toch hoopt Laura dat ze daardoor meer tijd voor zichzelf en voor haar relatie met haar man Dom heeft.
Maar wanneer een oud geheim het huwelijk van Laura en Dom op zijn grondvesten doet schudden, heeft Laura het gevoel dat niet alleen haar heden, maar ook haar verleden op losse schroeven staat. Ze richt zich, totaal verloren, op haar grootste troost: het receptenkistje van haar grootmoeder, dat ze tijdens de Tweede Wereldoorlog vulde met recepten zodat haar gezin ook in moeilijke en angstige tijden samen kon genieten van lekker eten. Laura wordt geïnspireerd door het lef dat haar grootmoeder in de oorlog toonde en krijgt een idee dat haar een nieuw doel geeft. Ze begint vastberaden met het volgen van haar eigen weg. Maar zelfs de dapperste vrouw heeft mensen nodig die van haar houden, en zij hebben haar net zo hard nodig.
De pers over Een recept voor geluk

‘Een roerend mooi feelgoodboek, perféct voor de zomer.’ ***** Daily Express

Boekerij
15 augustus 2019
15 augustus 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Reacties op: Een recept voor geluk