Het huis van je dromen

Gelezen 101 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 88 Favoriet 2 Recensies 5
Literatuur & Romans Spots 2 Top25's 2   Topics 0

Zou jij je droomhuis herkennen als je er recht voor stond?
Een heerlijke feelgoodroman over een beeldschoon oud huis, voor de lezers van Katie Fforde en Jill Mansell
Van de auteur van Echte liefde vind je in de boekhandel
Hunter’s Moon is het perfecte huis in de meest schilderachtige omgeving die iemand zich maar zou kunnen wensen: in een dal naast een riviertje in de mooie, heuvelachtige streek de Cotswolds. Vijftig jaar lang werd het bewoond door de familie Willoughby, maar door onvoorziene omstandigheden moeten er nu nieuwe eigenaren voor worden gezocht.
Belinda Baxter, de makelaar die het voormalige jachthuis onder haar hoede heeft, voelt zich tot diep in haar ziel aangetrokken tot het prachtige gebouw, en ze wil er heel graag het perfecte gezin voor vinden. Maar als door de verkoop oude geheimen aan het licht komen en Belinda wordt geconfronteerd met een dramatische geschiedenis over een familie die verscheurd wordt door meningsverschillen, zal ze ook eindelijk haar eigen verleden en haar gebroken hart onder ogen moeten zien…
Over de boeken van Veronica Henry

‘Veronica Henry schrijft fantastisch.’ Jill Mansell
‘Heerlijke roman over liefde, verlangen, hoop en dromen.’ Woman and Home
‘Een fijn verhaal over liefde, compassie en veerkracht.’ The Sun
‘Heerlijk boek.’ Hebban.nl

Streek- en familieromans
Boekerij
20 februari 2018
27 februari 2018

Reacties op: Het huis van je dromen