Een rit met herinneringen

In dit boek maak je kennis met Wim. Wim is geboren op 3 september 1928 te Avereest op boerderij “De Woudbloem” en is de oudste in een gezin van tien kinderen. Samen met zijn twee broertjes haalde hij veel kattenkwaad uit.
Op latere leeftijd heeft hij een aantal van zijn jeugdherinneringen opgeschreven in een klein boekje.
Dit boekje kwam ik een paar jaar geleden tegen en besloot om van deze bijzondere, grappige en soms ook droevige herinneringen een verhalenbundel te maken. De verhalen beginnen in 1932 en eindigen in 1947. Hoe was het voor Wim om in die tijd naar school te gaan? Hoe was het leven op de boerderij? Wat betekende de bezetting door de Duitsers voor hem?

Is Een rit met herinneringen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Een rit met herinneringen