Een tweede aarde

De droom is om een nieuwe kolonie te stichten in de ruimte en de mensheid te redden, maar in het tweede deel slaat deze droom om in een angstaanjagende nachtmerrie. Voor de laatste zes barst een spannende race tegen de klok los om de waarheid over Europa – de maan van Jupiter – te ontdekken. Leo ontrafelt steeds meer geheimen maar kan hij vanaf de aarde Naomi en de crew op tijd waarschuwen voordat zij voet zetten op de maan? De genadeloze strijd drijft Leo en Naomi tot het uiterste … Wie is er nog te vertrouwen?

‘Alexandra Monir laat je nadenken over onze planeet en wat wij daar allemaal mee aanvangen. De mysterieuze verhaallijn en de grote cliffhanger maken dat je niet zal kunnen wachten om het vervolgboek te lezen!’ – Samantha (chicklit.nl)

‘”De laatste zes” is een prachtig meeslepend verhaal, ik heb het boek in twee dagen uitgelezen en kan niet wachten tot "Een tweede aarde" uit komt.’ – Zam

Is Een tweede aarde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een tweede aarde