Eenvreemdeinhuis

VN:

Een vreemde in huis

Rank 3418 Gelezen 248 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 167 Favoriet 7 Recensies 19
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Wat als je misschien iets verschrikkelijks hebt gedaan en je het je niet kunt herinneren?

Van de auteur van Het stel van hiernaast, de wereldwijde bestseller

Je bent thuis, wacht tot je man thuiskomt van zijn werk. Je kookt een lekkere maaltijd, kijkt ernaar uit hem te zien en te horen hoe zijn dag was. Hij kan elk moment komen.
Dat is alles wat je je herinnert.
Je wordt wakker in het ziekenhuis, zonder enig idee hoe je daar beland bent. Ze zeggen dat je een ongeluk had; je verloor de controle over je stuur terwijl je veel te hard reed in een gevaarlijke buitenwijk.
De politie start een intensief onderzoek en gaat ervan uit dat je iets in je schild voerde. Maar je echtgenoot weigert dat te geloven. Je beste vriendin twijfelt. En zelfs jij kan niet achterhalen wat er die nacht gebeurd is...
Shari Lapena schiet met haar tweede thriller opnieuw helemaal raak. Een vreemde in huis is ijzersterke psychologische crime, die je met een verhoogde hartslag in één ruk uitleest. Lapena zet levendige personages neer met geloofwaardige motieven, die je laten wikken en wegen tot en met de laatste pagina.

Shari Lapena (1960) was werkzaam als advocaat en docent Engels voor ze begon met het schrijven van romans. Het stel van hiernaast werd een wereldwijde hit. Een vreemde in huis is haar tweede thriller.

Over Het stel van hiernaast:

'Goed leeswerk, slimme verteltrant, leuke wendingen.' AD MAGAZINE

'Het stel van hiernaast heb ik verslonden.' LIBELLE

'Shari Lapena levert een slimme reeks motieven en verdachten. De spanning blijft tot de laatste adembenemende pagina hoog.' THE TIMES

'Een plotwendend, uiterst boeiend verhaal.' TESS GERRITSEN

Literaire thriller
Prometheus
27 juli 2017
27 juli 2017

Dertien in een dozijn

door: Christine Bols

Het stel van hiernaast, het debuut van Shari Lapena, werd met gemengde gevoelens onthaald en kreeg waarderingen variërend van 2 tot 5 sterren. Zou ze met Een vreemde in huis sterker voor de dag komen? Het antwoord is spijtig genoeg negatief.

In Een vreemde in huis komt Tom thuis van het werk en...

Reacties op: Een vreemde in huis