Een wilde nacht

Een wilde nacht

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Lust op het eerste gezicht…
Op het moment dat AJ Walsh in zijn bar een sexy dame vol tattoos voorbij ziet lopen, is het lust op het eerste gezicht. AJ heeft een reputatie als een brave, keurige man: hij houdt deuren open voor dames, neemt voor zijn date een bosje bloemen mee en heeft nooit onenightstands. Maar voor deze verleidster met knalrode lippen en ondoorgrondelijk donkere ogen wil hij alles doen wat ze maar wil, ook als het buiten zijn comfortzone is.
Brett Conlon probeert haar familie ervan te overtuigen dat ze haar roekeloze en wilde kant voorgoed achter zich heeft gelaten. Wie kan haar beter helpen haar reputatie op te vijzelen dan AJ, de ideale schoonzoon? AJ blijkt echter heel anders te zijn dan Brett verwacht, en hun ene wilde nacht leidt tot een hele hoop problemen.
Een wilde nacht maakt deel uit van de erotische Sin-trilogie van internationale bestsellerauteur Elle Kennedy. Alle delen zijn los te lezen. De andere delen heten Een hete nacht en Een onvergetelijke nacht. Elle Kennedy (onder andere bekend van megasucces De deal) schrijft heerlijke romantische verhalen vol humor.

Romantiek
Romantiek