Een zomer zonder einde

Het lieflijke landschap van Devon, de rust van het platteland, verpletterende geheimen uit het verleden: opkrullen op de bank en lezen maar! Een heerlijke feelgoodroman voor de lezers van Maeve Binchy

Mungo, een gepensioneerd acteur, trekt zich terug in een klein dorpje in Devon. De prachtige verbouwde smidse is een perfecte plek voor zijn vrienden als ze even aan Londen willen ontsnappen. Een van hen is Kit, die erg van streek is nadat ze een brief heeft gekregen van haar grote en enige liefde Jake, na jaren van taal noch teken. Hij wil haar graag weer zien, en Kit weet niet meer wat ze moet doen.
De warme nadagen van de zomer worden versplinterd door geheimen uit het verleden die de rust in het slaperige dorp dreigen te verstoren. Mungo en Kit zullen zich moeten realiseren dat je de toekomst alleen kunt omarmen als je het verleden het hoofd durft te bieden. Maar zullen ze op tijd zijn?

De pers over de boeken van Marcia Willett
‘Een goed uitgewerkte familiegeschiedenis, mooie natuurbeschrijvingen en sfeerbeelden maken het geheel zoals we van de veelgelezen auteur gewend zijn.’ NBD Biblion
‘Met Willetts veelzijdige, liefdevolle romans waan je je in een andere wereld.’ Mustreads.nl
‘Echt een heerlijk boek. Boeiend, ontroerend en volkomen feelgood.’ Daily Mail

Is Een zomer zonder einde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een zomer zonder einde