Eindelijk thuis

Eindelijk thuis

Rank 5983 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

‘Boeiend en bevredigend. Niemand beschrijft gecompliceerde familierelaties zo goed en liefdevol als Marcia Willett.’ Daily Mail
Ned besluit na een lange carrière op zee eindelijk weer voet aan wal te zetten. In de haven van een dorpje in Cornwall staat de cottage van zijn ouders al jaren te wachten op nieuwe bewoners, en Neds leven aan land begint met een grondige opknapbeurt van het geliefde huis uit zijn jeugd. Ook zijn neef Hugo geeft zijn jachtige bestaan in -Londen op voor het kustplaatsje waar hij als kind zo veel -gelukkige zomers doorbracht.
Na verloop van tijd ontwikkelt het huis zich tot een waar toevluchtsoord voor vrienden en familie. Onder hen is Dossie, die zich na de dood van haar ouders eenzaam en verloren voelt. En Jamie, die zijn droom als RAF-piloot abrupt op moest geven en nu volkomen op drift door het leven doolt. Beiden zoeken en vinden in het warme huis aan de kade de tijd en de rust om hun nieuwe leven het hoofd te kunnen bieden.
Nieuwe mensen arriveren, oude vriendschappen wordt nieuw leven ingeblazen, geheimen komen aan het licht en -onverwachte liefdes komen tot bloei en elk van hen vindt een warm welkom in dit thuis ver van huis.
OVER MARCIA WILLETT

‘Een prachtig gecomponeerd verhaal over een familie vol geheimen.’ Liz Fenwick
‘Marcia Willett schrijft zo meeslepend dat ze maakt dat je tijd en plaats totaal vergeet.’ Rosanna Ley
‘Heerlijk! Ik verlangde helemaal naar een lange, hete zomer aan zee met vrienden en familie.’ Jo Thomas

Romantiek
Boekerij