Een zoon van

Gelezen 12 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 2 Recensies 2

Nadat Wolff op kamers gaat, wordt hij geconfronteerd met een onbekende, vreemde eenzaamheid. Hij volgt colleges en leest boeken, meer niet. Maar langzaamaan dwingen nieuwe vriendschappen hem de onderhuidse spanningen tussen zijn afkomst, opvattingen en verlangens onder ogen te komen. Als hij op een avond een jongen ontmoet en verliefd wordt, nadert het moment waarop hij zijn vader een paar harde, heldere vragen moet stellen - als het daarvoor niet al te laat is.
Een zoon van is een enerverende roman over een vraag die ons allemaal aangaat: wat betekent het een enkel mens te zijn?

Hollands Diep
05 november 2020
05 november 2020

Anne Oerlemans Hebban Recensent

De vorming van dit leven

door: Anne Oerlemans 1 like ebook

Roelof ten Napel (1993) debuteerde in 2014 met Constellaties en in 2015 was hij laureaat van het C.C.S. Crone-stipendium. In 2017 verscheen zijn roman Het leven zelf bij Atlas Contact, waarop in 2018 de dichtbundel Het woedeboek verscheen bij Hollands Diep. Zijn nieuwste roman Een zoon van...

Reacties op: Een zoon van