Eenheid met het dierenrijk

Intersoortelijke Vereniging - we zijn allen een!
Laat je her-ontwaken, her-verbinden en her-bekrachtigen door het dierenrijk!

Madeleine Walker is een ‘wandelaar tussen werelden’ en een ware pionier op het terrein van communicatie met dieren. Ze is een wereldvermaard dierenfluisteraar, healer en zelfbekrachtigingscoach. In dit boek opent ze voor ons een wereld van wijsheid, liefde en genezing, door te communiceren met dieren van allerlei pluimage. Madeleine communiceert met dieren in het wild, maar ook met ‘eenvoudige’ huisdieren; van walvissen tot honden en van paarden tot leeuwen. En zelfs daar houdt het niet op.
Madeleine heeft de hele wereld afgereisd om deze boodschappen te ontvangen. In dit boek deelt ze deze levensveranderende kennis met jou.

‘Mijn beste leraars en genezers zijn in mijn leven verschenen in allerlei soorten en maten. Sommige hadden heel veel poten, anderen hadden heel veel haar - of veren, vinnen, schelpen, schubben. Sommige waren gewerveld, andere ongewerveld. Sommige waren fysiek, andere etherisch. Maar ze hadden allemaal een eigen stem en een eigen boodschap!
In dit boek vind je hun genezende boodschappen van liefdevolle bekrachtiging en her-verbinding. Deze boodschappen zijn bedoeld om jou terug te leiden naar je ware thuis, waar je jezelf, de mensheid en onze planeet kunt helen.’

Dit boek helpt je bij het:
-in lijn brengen van jezelf met je grootsheid
-herprogrammeren van je dna
-herschrijven van je verleden, om je toekomst te helen
-leren van de wijsheid van alle levende wezens
-ontvangen van genezing van al het leven op aarde
-helpen van de dieren en Moeder Aarde

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Uitgeverij Hajefa
15 oktober 2020
07 oktober 2020

Reacties op: Eenheid met het dierenrijk