Eenvoudiger leven

Rank 714 Gelezen 7 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 22 Favoriet 0 Recensies 1
In een wereld vol chaos, onzekerheid en stress is het heerlijk om de rust, het vertrouwen en de kracht in jezelf te kunnen vinden. Ontdek de fijne, positieve energie die van binnenuit stroomt. Maak het jezelf eenvoudiger. Juist nu.

Bijzondere tijden bieden bijzondere kansen voor vernieuwing en verbetering. Van angst naar vertrouwen. Van stress naar zelfverzekerdheid. Van dichtklappen bij tegenslag naar veerkrachtig openbloeien.

Eenvoudiger leven is een goudeerlijk, openhartig en optimistisch verhaal over tien gelukzones in jezelf.

Wat je zoekt, zul je vinden.

Mark Verhees is manisch positief. Meer dan 600.000 mensen volgen zijn ‘Voor Positiviteit’. Zijn quotes, scheurkalenders, boeken, trainingen en online-programma’s hebben honderdduizenden mensen blijvend
positief beïnvloed. Mark is auteur van bestseller ‘De Vibe’.
Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Voor Positiviteit
18 mei 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door MarkVerhees

Recensies

er opgewonden sfeertje...

door: ellis-hensen 1 like
De “jubelige” stijl van de schrijver vind ik teveel van het goede; het verhindert me om geconcentreerd te kunnen lezen. Ik ben nog maar een paar hoofdstukken ver, maar heb nog geen nieuwe inzichten opgedaan. Maar ik blijf het proberen en ga mijn best doen om het hele boek uit te lezen. Wie weet...