Effectief thuiswerken en online vergaderen

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Zoom, Google Meet, Microsoft Teams, Skype... Het zijn maar enkele van de vele oplossingen die we gebruiken om te werken vanuit huis en in contact te blijven met collega’s, vrienden, familie en geliefden. Elk programma heeft zo zijn eigen functies, eigenaardigheden en interessante mogelijkheden ten aanzien van functionaliteit en beveiliging.

Dit praktische boekje behandelt een groot aantal populaire programma's voor videovergaderen en online samenwerken. Het is geschreven vanuit de praktijk en gelardeerd met tips om thuiswerken nog efficiënter te maken, zodat er meer tijd overblijft voor de leuke kanten van de nieuwe manier van werken. Daarnaast leer je ook aanvullende programma’s en hulpmiddelen voor thuiswerken kennen, en is er veel aandacht voor het belang van een goede werkomgeving alsmede fysieke en mentale gesteldheid.

Trefwoorden: thuiswerken zoom meet teams online vergaderen corona victor peters handleiding

Van Duuren Media
01 januari 2020
9789463561952

Reacties op: Effectief thuiswerken en online vergaderen