Eigentijdse ergernissen

Ergeren is niet ellendig. Welnee. Voor Sjaak Bral is zelfs een bron van inspiratie. Hij heeft zijn hedendaagse ergernissen op een rijtje gezet. Van AIVD tot Zinloos geweld. Dat lucht op! In felle en kleurrijke taal geeft Bral zijn dagelijkse irritaties vorm in Eigentijdse ergernissen. Tekenaar Marnix Rueb ergert zich op zijn geheel eigen manier: waar Bral met zijn woordkunst prikkelt, schetst Rueb trefzeker de mankementen van het moderne leven. Sjaak Bral is cabaretier, presentatror, columnist en schrijver. Eerder verschenen Haags bloed (autobiografische verhalen), Licht in mijn hoofd (reisverhalen), Het Groen Geile Boekie (samen met de gebroeders Rueb) en In de aanval en Bloedlink, zijn gebundelde columns uit het AD. Marnix Rueb is illustrator en de schepper van Haagse Harry, de stripfiguur die onze politieke hoofdstad in een heel ander daglicht weet te brengen.

Is Eigentijdse ergernissen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Eigentijdse ergernissen