Eiland van de verloren meisjes

Een ijzersterke thriller van internationale bestsellerauteur Alex Marwood

Voor de twaalfjarige Mercedes is La Kastellana de plek die ze thuis noemt; een prachtig eilandparadijs onaangetast door de moderne wereld. Maar wanneer multimiljonair Matthew Meade met zijn verwende dochter Tatiana arriveert, verandert alles. De Meades brengen onvoorstelbare welvaart en succes met zich mee. Helaas is de prijs die de eilandbewoners en Mercedes daarvoor moeten betalen veel hoger dan ze zich ooit hadden kunnen voorstellen. De meisje verdwijnen één voor één…

Dertig jaar later is Robin wanhopig op zoek naar haar zeventienjarige dochter Gemma, die al meer dan een jaar wordt vermist. Gemma zou zich op La Kastellana moeten bevinden, een luxe-eiland dat enorm veel toeristen trekt. Maar niemand blijkt bereid haar te helpen in haar zoektocht en Robin is bang dat de tijd om haar dochter nog terug te vinden begint te dringen.

Collega-auteurs over Alex Marwood

‘Ingenieus en origineel. Echt ijzingwekkend.’ Laura Lippman

‘Alex Marwood is een van mijn must-read misdaadschrijvers.’ Sophie Hannah

‘Uitzonderlijk.’ Clare Mackintosh

Recensies (7)

Meer recensies

Is Eiland van de verloren meisjes het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Eiland van de verloren meisjes