Niemand komt je redden

Niemand komt je redden

Rank 4617 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 22 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

‘Verschrikkelijk spannend, met geweldige personages.’ Stephen King
Toen Romy klein was, werd er niet over de doden gesproken.
Diep in de bossen van Noord-Wales, achter metershoge stenen muren, houden de leden van de sekte De Ark zich schuil. Hun bestaan is in nevelen gehuld, zorgvuldig verborgen voor de buitenwereld. Dan slaat het noodlot toe: een mysterieus gif snijdt als een mes door de gemeenschap en eist de levens van honderden leden. Chaos breekt uit. In paniek slaan de overlevenden op de vlucht.
Onder hen bevindt zich Romy. Zij is opgegroeid in de sekte en als ze zich wil redden in de vreemde buitenwereld, zal ze een paar belangrijke lessen moeten leren. Zoals wie je kunt vertrouwen, en wie je moet vrezen. En wat haar moeder al die jaren geleden zoveel angst aanjoeg dat ze haar dochter achterliet. En bovenal: dat Romy’s wens om de sekte te vergeten niet betekent dat de sekte haar ook vergeten is.
De pers over Alex Marwood

‘Zelden heb ik een boek gelezen dat ik zó moeilijk kon wegleggen!’ The Independent
‘Perfect geplot en spannend vanaf de eerste pagina. Om diep in de nacht uit te lezen.’ Library Journal
‘Marwood is een meester van de moderne misdaadfictie.’ Booklist

Boekerij
12 mei 2020