Waar is ze?

Rank 1079 Gelezen 550 Aan het lezen 20 Wil ik lezen 378 Favoriet 14 Recensies 31
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 7 Spots 4   Topics 0

Sorry voor deze algemene mail, maar ik heb jullie hulp hard nodig. Mijn peetdochter, Coco Jackson, verdween uit het  vakantiehuis in Bournemouth waar ze met haar familie verbleef in de nacht van zondag op maandag 29/30 augustus. Opeens was ze er niet meer. Coco is drie jaar oud.

Als Coco, een van een tweeling, tijdens een familieweekend verdwijnt, ontstaat er mediahype. Haar ouders zijn rijk en invloedrijk, net als alle vrienden met wie ze op vakantie waren dat weekend aan zee. Wat is er echt met Coco gebeurd? Twaalf jaar later komt het gezelschap weer bij elkaar voor een herdenkingsweekend. Coco's vader is overleden en de onderhuidse spanning is voelbaar. De donkerste geheimen worden langzaam blootgelegd.

Spannende boeken algemeen
17 januari 2017
17 januari 2017

Smeuïg en vilein

door: Gerry Hameetman 1 reactie

Afgekeken van de vluchtige wereld van alle social media is de eerste zin op de achterflap van de thriller Waar is ze? er een die handig de aandacht vangt. “Sorry voor deze groepsmail, maar ik heb jullie hulp hard nodig.” Vervolgens gaat er een belletje rinkelen als de nachtelijke verdwijning van...

Reacties op: Waar is ze?