Eiland van geheimen

Eiland van geheimen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
1957: Iris Bailey vindt haar werk als typiste ondraaglijk saai. Ze woont nog altijd bij haar ouders, in Hemel Hempstead. Ze kan fantastisch tekenen en werkt soms op feesten om daar portreten van de gasten te maken. Ondertussen droomt ze ervan om te kunnen leven van haar kunst. Iris kan haar geluk dan ook niet op wanneer ze door de rijke socialite Nell Hardman uitgenodigd wordt in Havana, om daar te tekenen op de bruiloft van haar vader, een beroemde regisseur uit Hollywood.
Het is een droom die uitkomt om te kunnen ontsnappen naar zo’n exotische stad aan zee. Maar Iris merkt al snel dat de cocktails, bedwelmende geuren en azuurblauwe lucht in Havana iets duisters maskeren. Terwijl Cuba aan de vooravond van de revolutie staat en Iris haar hart verliest aan de getroebleerde fotograaf Joe, ontdekt ze dat iemand in de charismatische Hardman familie een vreselijk geheim verbergt. Kan ze de waarheid ontdekken voor al hun levens op het spel komen te staan?
'Iris is een heldin om van te houden in dit heerlijk escapistische verhaal vol moord, intrige en romantiek.’ – Red Magazine

Bruna Uitgevers B.V., A.W.
22 juni 2022
22 juni 2022