Eindeloos geluk

Veel mensen proberen ons `geluk te verkopen alsof het een massaproduct is. Spirituele coach Gabrielle Bernstein daarentegen laat in Eindeloos geluk zien hoe je van geluk een levenswijze kunt maken: ze leert je dat je je eigen leven in handen hebt, hoe dan ook!

Ze creëerde, geïnspireerd door Een cursus in wonderen, een uitdagende en eigentijdse gids die je in dertig dagen door positief denken, meditatie en oefeningen naar meer geluk kan leiden. Gabrielle helpt je in een `flow te komen die het mogelijk maakt in contact te komen met je ~ing, je innerlijke gids, en zo aangeleerde beperkingen terzijde te schuiven en eindelijk te kiezen voor blijvend levensgeluk.

Is Eindeloos geluk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Eindeloos geluk