EK voetbal 2000

* Boordevol adembenemende actiefoto’s
Ruime aandacht voor de prestaties van de Rode Duivels en van Oranje
In juni 2000 zitten miljoenen voetbalfanaten weer op het puntje van hun stoel, want dan vindt in België en Nederland het Europese Kampioenschap Voetbal plaats. Beide organiserende landen worden niet kansloos geacht, wat de spanning nog verhoogt. Dit boek blikt terug op de aanloop naar het E.K., met inbegrip van de memorabele oefenwedstrijd in de Rotterdamse Kuip,
de op een heerlijk ouderwetse 5-5 geëindigde Nederland-België. Maar vooral de topwedstrijden van het E.K. zelf krijgen alle aandacht. Het boek bevat schitterende foto’s van het agentschap IsoSport en commentaar van vooraanstaande voetbaljournalisten. Zo herbeleeft u de prachtige parades van Schmeichel, de keiharde kopballen van Koller, de weergaloze dribbels van Davis, de sublieme traptechniek van Nilis, en die genadeloze golden goal van Shearer in de finale.
Iedere pagina vat de emotie van voetbal. Of Oranje en de Rode Duivels elkaar weer treffen op dit E.K., en hoe zij het ervan af hebben gebracht, weten we bij verschijnen van dit unieke fotoboek, kort na het laatste fluitsignaal.

Is EK voetbal 2000 het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op EK voetbal 2000