Engelvisje en andere verhalen

In Engelvisje en andere verhalen neemt Kees t Hart ons onder andere mee naar de wereld van het showworstelen, de ex-echtgenote van David Lynch, de nu vrijwel vergeten teenybopperzanger Jack Scott, Arthur Rimbaud in Harderwijk, het liefdesleven van een roman en naar een geniale vrouwelijke voetbalcoach. Maar ook de jeugd van de schrijver in Nijmegen passeert de revue: zijn voorkeur voor christelijke zangkoren, ontmoetingen met oude liefdes, herinneringen aan zijn vader, de wielrenbobo. Nieuwsgierigheid, daar gaat het om bij Kees t Hart. Ongegeneerd verlangen naar ik-weet-niet-wat. En op zijn tijd een bevrijdende lachbui.

Is Engelvisje en andere verhalen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Engelvisje en andere verhalen