Euro.5: De Monsters van Dr. Einling

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Een mysterieus gebeuren in Italië is er de reden van dat Sectie I van de Europese Coalitie het geheimzinnige telegram uitzendt, dat na decodering de bemanning van het ruimteschip de Euro.5 bericht en opdraagt: 'Grote moeilijkheden verwacht - melden in de commandopost.' Een vrijwel zeker buitenaards monster heeft namelijk een aanval gedaan en vervolgens zichzelf vernietigd. De opschudding hierdoor veroorzaakt, is enorm. Dit is het begin van een reeks aanvallen op aarde door geprogrammeerde elektronische mammoet insekten, afzichtelijke monsters met alles vernietigende krachten. Zelfs de Euro.5, het ruimteschip uitgerust met alle moderne afweermiddelen, wordt aangevallen... doch de anders nooit falende ionisatiekanonnen hebben geen effect. Peter de Vos, de captain van de Euro.5, zal moeten bewijzen ook deze situatie aan te kunnen, want het voortbestaan van hem en zijn bemanning staat op het spel. Treden op aarde werkelijk machten op vanuit de ruimte?
Junior
Euro.5
Uitgeverij Kluitman Alkmaar B.V.
9789020613123