Even afkoelen - Een uitgave van Harlequin White Silk - sexy chicklit

Even afkoelen

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0
Nog één keertje uit haar dak... Voordat Mia en haar vriendinnen een eigen bedrijf gaan opzetten, willen ze nog één keer net als vroeger samen een wilde vakantie op Hawaï vieren. Nu kan het immers nog. Mia heeft via Facebook zelfs hun dates van toen uitgenodigd. Die hangen dus al aan de hotelbar zodra ze op Hawaï arriveren - maar wie zit daar ook op een kruk achter een exotische cocktail? In een rode zwembroek en minstens even adembenemend als vroeger? Als dat David niet is, Mia's ex-baas, de man om wie ze haar baan heeft opgezegd omdat hij haar nooit zag staan... Wat doet die daar nou? Heeft ze er eindelijk een streep onder gezet, krijgt ze dit weer!
Feelgood , Romantiek
Romantiek
Elise Dubois
Harlequin White Silk
24 april 2012

Recensies

Leuk boek

door: Caterpillar 1 like
Leuk boek over 3 vriendinnen die naar Hawaï gaan voor ze samen een nieuwe start maken. Dan gaat het verder over Mia die haar baan heeft opgezegd en haar baas in Hawaï ziet.. is hij daar voor haar of is er iets anders aan de hand. Het verhaal houd je vast en leest lekker weg.