Expeditie Man

Vindt Elia de perfecte relatie, of blijft ze een Happy Single?

"Lieve Elia, nu we verkering hebben kan ik je een heleboel vertellen. Waar zou ik eens mee beginnen?" Zo begint de eerste liefdesbrief die Elia ooit ontvangt. Voor haar 30e verjaardag slaat de schrik haar om het hart: wordt het na vele liefdes niet eens tijd voor de perfecte man? Openhartig vertelt Elia haar belevenissen tijdens de belangrijkste tocht van haar leven.

Auteur Lucie Vriesema is buitengewoon geïnteresseerd in liefdesrelaties. In haar roman Expeditie Man probeert zij als ervaringsdeskundige te ontrafelen waarom het zo gecompliceerd is om de perfecte liefde te vinden…en te houden! Of is er ook een leven mogelijk als Happy Single? Velen (vrouwen én mannen!) zullen zich herkennen in de hachelijke situaties die Vriesema beschrijft. De wensen en eisen die je aan potentiële partners worden gesteld, de plaatsen die je moet bezoeken of moet mijden, de frustraties van het breken van een liefde. Kortom: lees Expeditie Man en leer ervan!

Is Expeditie Man het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Expeditie Man