Explorer Academy: De veer van de valk

Explorer Academy: De veer van de valk

Rank 1707 Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Spots 1   Topics 0
Het tweede boek vol spannende avonturen en gevaarlijke missies!

Cruz is eerstejaars leerling aan de Explorer Academy. Daar worden kinderen van over de hele wereld opgeleid tot buitengewone Explorers. In boek 1, Het Nebula-mysterie, ontdekte Cruz dat zijn familie vanuit het verleden een mysterieuze link heeft met een geheime afdeling van de National Geographic Society. Op het nippertje wist hij te ontsnappen aan een geheimzinnige vijand.

In De veer van de valk gaat het avontuur van Cruz verder. Hij krijgt een geheime opdracht. Met zijn vrienden speurt hij naar deeltjes van een speciale formule, verspreid over de hele wereld. Zijn zoektocht voert hem naar het ijzige landschap van Scandinavië. Wie kan hij vertrouwen? Een missie vol spanning en avontuur!
Natuur
Fontaine Uitgevers B.V.
16 september 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 14,99 Bestel het e-book € 9,99

Lezersrecensies (1)

Wederom een ijzingwekkend avontuur met veel aandacht voor de natuur

door: Sanne de Graaf 1 like
De veer van de valk is het tweede deel in de Explorer Academy serie. Op de Academy worden jongeren van over de hele wereld opgeleid tot echte explorers die de natuur en de dieren op aarde moeten helpen en beschermen. In De veer van de valk volgen we Cruz en zijn vrienden op een nieuw avontuur....