Meer dan 6,5 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
×

Facebook marketing voor dummies

Stephanie Diamond John Haydon

Met maandelijks wereldwijd 2 miljard actieve gebruikers is Facebook uitgegroeid tot een gemeenschap van consumenten en daarmee een belangrijke resource voor marketeers geworden. Dit betekent dat er vraag is naar kennis over de strategische planning, uitvoering en analyse van een succesvolle Facebookmarketingcampagne. Facebookmarketing voor Dummies brengt je op de hoogte van de nieuwste tools en functies die belangrijk zijn voor marketeers en eigenaren van Facebookpagina's. Ben jij een marketeer die Facebook effectief wil toevoegen aan je totale marketingmix, beschouw dit boek dan als het mekka van Facebook-marketing. In dit boek maak je kennis met de psychologie van de Facebook-gebruiker, zet je een aanwezigheid op social media op, vergroot je je naamsbekendheid, integreer je Facebook-marketing met andere marketingstrategieën, leer je je te richten op een bepaalde doelgroep en meer. Stephanie Diamond is een leider in marketingdenken met meer dan twintig jaar ervaring in het genereren van winst voor zowel kleine bedrijven als multinationals. Ze is de oprichter van Digital Media Works, Inc. John Haydon is eigenaar van Inbound Zombie, een adviesbureau dat non-profitorganisaties strategische training over Facebook biedt.

Toon details

Schrijf een recensie

Is Facebook marketing voor dummies het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Gesponsord

Een weelderige zomerse bruiloft in een luxe hotel aan zee wordt verstoord door de veertigjarige, pas gescheiden Phoebe. Voor ze het weet is ze bruiloftsgast tegen wil en dank. 'Scherp, geestig en een genot om te lezen.'

Reageren op Facebook marketing voor dummies

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.