Facebook marketing voor dummies

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

Met maandelijks wereldwijd 2 miljard actieve gebruikers is Facebook uitgegroeid tot een gemeenschap van consumenten en daarmee een belangrijke resource voor marketeers geworden. Dit betekent dat er vraag is naar kennis over de strategische planning, uitvoering en analyse van een succesvolle Facebookmarketingcampagne. Facebookmarketing voor Dummies brengt je op de hoogte van de nieuwste tools en functies die belangrijk zijn voor marketeers en eigenaren van Facebookpagina's. Ben jij een marketeer die Facebook effectief wil toevoegen aan je totale marketingmix, beschouw dit boek dan als het mekka van Facebook-marketing. In dit boek maak je kennis met de psychologie van de Facebook-gebruiker, zet je een aanwezigheid op social media op, vergroot je je naamsbekendheid, integreer je Facebook-marketing met andere marketingstrategieën, leer je je te richten op een bepaalde doelgroep en meer. Stephanie Diamond is een leider in marketingdenken met meer dan twintig jaar ervaring in het genereren van winst voor zowel kleine bedrijven als multinationals. Ze is de oprichter van Digital Media Works, Inc. John Haydon is eigenaar van Inbound Zombie, een adviesbureau dat non-profitorganisaties strategische training over Facebook biedt.

BBNC Uitgevers
04 augustus 2020