Falk VVV Fietsatlas Nederland

Falk VVV Fietsatlas Nederland

Rank 8020 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Deze fietsatlas is het meeste complete overzicht van alle fietsknooppunten en het gehele fietsnetwerk in Nederland. De kaarten zijn als boek met spiraal gebundeld, ideaal voor onderweg.
Met de knooppunten maakt u mooie routes. Door het raadplegen van de knooppuntenbordjes die langs fietspaden in heel Nederland staan navigeert u heel gemakkelijk van nummer naar nummer. Ideaal om zorgeloos van uw fietstocht te genieten.
Alle fietsknooppunten en het gehele fietsnetwerk wordt gepresenteerd in een handige atlas met spiraalbinding. Mooie cartografische fietskaart met alle straatnamen in het buitengebied weergegeven inclusief een plaatsnamenregister. Met de fietsatlas Nederland stel je gemakkelijk je eigen fietsroutes samen met behulp van het fietsnetwerk en de fietsknooppunten. Alle officiële fietspaden binnen Nederland zijn weergegeven. Het knooppuntennetwerk is uitgebreid met LF-routes. Zelfs de grensregio met België ontbreekt niet.
Bevat:
Knooppuntennetwerk
LF fietsroutes
Toeristische voorzieningen: VVV-vestiging, ANWB vestiging, parkeerplaatsen en veerdiensten (inclusief zomerdiensten)
Locaties van ziekenhuizen, politiebureaus en AED-locaties in het buitengebied voor uw veiligheid onderweg
Plaatsnamenregister

Reizen & Talen