Fantasia 2: Duister verlangen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
De opdracht van Jack De Valk was gevaarlijk, maar duidelijk. Om te ontsnappen uit de mysterieuze wereld van Fantasia moest hij eerst het legendarische zwaard Excalibur bemachtigen en daarmee de Zwarte Draak doden. Klaar.

Maar daar beslist de listige koningin Leonora anders over. Ze neemt Jack gevangen. Met hulp van buitenaf weet hij aan haar te ontkomen en vanaf dat moment krijgt Jacks missie een heel andere wending. Samen met de beeldschone vampier Scarlett en metgezel Chris trotseert hij nieuwe, gevaarlijke rijken om uit Leonora’s handen te blijven. Al zal snel blijken dat het deze keer niet alleen over hem gaat...

Tijdens hun reis wordt iedereen geconfronteerd met zijn of haar diepste verlangen: Jack hunkert naar Scarletts liefde, Scarlett smacht naar bloed. Chris hoopt op een simpel leven aan Scarletts zijde en Leonora broedt op Scarletts ultieme uitschakeling. Wiens verlangen wordt bevredigd, en wiens verlangen veroorzaakt zijn of haar ondergang?

Young Adult
Fictie 15+