Fashion is fun

Het boek dat alle andere modeboeken overbodig maakt.
Stylist Edith Dohmen helpt je om je eigen stijl te ontdekken, je te kleden zodat jij je goed voelt, en het plezier weer terug te vinden in wat je draagt.
We nemen mode veel te serieus; we houden ons vast aan regels en denken dat sommige dingen niet bij ons passen. Onzin, vindt Edith. Leer de regels kennen, maar weet dan vooral hoe je ze kunt breken. En leuk, al die zogenoemde basics zoals een goede jeans en een little black dress die je volgens de kenners in huis moet hebben, maar wat als dat nou totaal niet jouw stijl is?
Edith leert je combineren, bewust shoppen, je eigen trend ontwikkelen en jouw mode-must-haves verzamelen, zodat jij straalt van zelfvertrouwen. Met prachtige illustraties van Floortje Selis

Is Fashion is fun het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Fashion is fun