F*ck it, maandag start ik écht

Dit boek is voor iedereen die altijd op dieet is. Voor iedereen die eindeloos geluk blijft zoeken in een slanker lichaam. Voor iedereen die de hele dag door calorieën telt, om toch maar teleurgesteld op die weegschaal te staan. Want het zit zo: diëten werken niet. We worden er enkel ongelukkiger, ongezonder, onzekerder en in the end ook dikker van. En daar wil diëtiste Celien Rombouts nu (NU!) komaf mee maken. Welkom in dit antidieetboek, waarin je opnieuw naar jezelf leert luisteren. Alles wat je hebt meegekregen aan regeltjes over eten gooien we overboord, met maar één doel voor ogen: intunen op de signalen van je lijf. Waarin jij gaat leren van jezelf te houden en je lichaam, misschien wel voor het eerst sinds je kind was, je beste vriend wordt.

Recensies (4)

Meer recensies

Is F*ck it, maandag start ik écht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op F*ck it, maandag start ik écht