F*cking Fantastic

Al die jaren wist ik niet wat ik wilde qua werk en ik was voortdurend aan het jobhoppen. Gek werd Marcus daarvan, net zo goed als ik. Dan stond ik huilend voor hem om zijn goedkeuring te vragen om ergens ontslag te nemen. 'Ja,' zuchtte hij dan. 'En de hypotheek dan?'

Dit boek is voor alle vrouwen die ernaar verlangen te gaan doen wat ze écht willen en de sprong willen wagen naar een nieuw leven.

Op haar 31ste heeft Margriet alles waar ze ooit van droomde: een relatie, een mooi nieuw huis en een druk sociaal leven. Maar ze is niet gelukkig. Wanneer ze erachter komt dat ze jarenlang bedrogen is, verbrandt ze al haar schepen achter zich en maakt een lange reis naar Nieuw-Zeeland.

Terug in Nederland begint haar zoektocht naar geluk. Stap voor stap rekent ze af met spoken uit het verleden en ontdekt ze wat haar tegenhoudt om te gaan doen wat ze het liefste wil.

In F*cking Fantastic laat Margriet je met inspirerende verhalen uit haar eigen leven zien hoe ook jij meer geluk op je pad kunt creëren. Haar belangrijkste les: kiezen voor jezelf en opruimen - op alle gebieden van je leven.

Margriet Spijksma is oprichter en directeur van Fablife, dat ze inmiddels samen met haar grote liefde Ralph runt. Haar missie is miljoenen vrouwen te inspireren om te gaan doen waar ze écht blij van worden. Artikelen over haar verschenen eerder in Margriet, Flair en Red Magazine.

www.fablife.nl

Is F*cking Fantastic het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op F*cking Fantastic