Ff wachtuh

‘Waag het niet om me te blokkeren, daar krijg je spijt van, heeeeel veel spijt !!!’
Anne-Fleur zit in groep 8 en daar is het vaak een vrolijke boel. De meester vertelt dat hij iets te vieren heeft: hij is binnenkort 12 jaar getrouwd. De leerlingen komen in actie. Natuurlijk moeten de meester en zijn vrouw worden verrast!
Anne-Fleur is regelmatig achter haar computer te vinden om met haar klasgenoten te msn’en. Maar het is niet leuk meer als Manon online komt. Manon scheldt haar uit en kondigt aan dat ze haar beste vriendin Corien af gaat pakken. Ook vertelt Manon gemene praatjes over haar tegen Thijs, de jongen op wie ze verliefd is…
Omdat Manon op school heel aardig doet, vertelt Anne-Fleur niemand van het pestgedrag. Want wie zal haar geloven?
Van Hans Mijnders verschenen eerder bij uitgeverij Columbus de boeken Cirkels en Tweestrijd.

Is Ff wachtuh het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ff wachtuh