Fit4life

DE WERELDWIJD BEWEZEN METHODE Een killerbody en een six pack, we willen het allemaal. Maar waar doen we het eigenlijk voor? Lekker veel likes op instagram? Die toch wel te hoge bloeddruk? Een midlife crisis? Of omdat je er genoeg van hebt om op de bank te hangen? Fit4Life – hét doktersrecept – laat je zien dat het écht zin heeft om te beginnen met sterker en gezonder te worden, en dat ook te blijven. Fit4Life is er voor superfoodhelden, burgerliefhebbers, vega’s, stroopwafellovers, youngsters, hipsters en je moeder, je vriend en je opa. Gebaseerd op het wereldwijde gezondheidsprogramma Fit4Surgery inspireren artsen en wetenschappers je fit te worden in slechts vier weken. En dat ook te blijven. Ze laten je zien dat gezondheid eigenlijk vrij gewoon is, en geen hype, dieet of lifestyle. Gezond zijn is de basis, voor iedereen die liever wil voorkomen dan genezen. Met dit boek heb je voldoende motivatie, kennis en redenen in huis om Fit4Life te zijn! Hét boek over fit zijn, met tips van onder andere het voedingscentrum, een personal trainer, chirurgen, sportartsen, longartsen, huisartsen, de professor van het brein Erik Scherder en professor voeding en gezondheid Jaap Seidell. “Bankhangen tot je ziek wordt, die tijd is nu voorbij. In dit boek leer je hoe je in 4 weken al veel fitter kunt worden.” - Sportarts Goof Schep “Met dit boek maak je van fit zijn je nieuwe gewoonte.'' - Professor Erik Scherder Dr. Stefan van Rooijen is huisarts i.o., zorg­innovator, en gepromoveerd aan de Universiteit van Maastricht op de introductie van een wereld­wijd programma om patiënten fit te krijgen voor hun operatie. Dit boek maakt een langgekoesterde droom werkelijkheid: het beschikbaar maken van de vele kennis rondom gezondheid, leefstijl en fit worden. Iedereen Fit4Life!

Is Fit4life het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Fit4life