Fitness trainingskaarten - Volume 2

Fitness trainingskaarten - Volume 2

76 FITNESS TRAININGSKAARTEN
Na het succes van de eerste uitgave van deze trainingskaarten (volume 1), tref je hierbij het vervolg aan, namelijk volume 2. Het zijn wederom veel fitness oefeningen die je overal kunt uitvoeren: thuis, buiten, in je fitness club, enzovoort.
De serie kaarten is onderverdeeld in oefeningen voor verschillende spiergroepen of trainingsmateriaal. Kies 6-8 oefeningen uit per dag. Start met een kleine warming up met de speedladder (heb je geen speedladder, dan kun je de oefening ook zonder de ladder uitvoeren of je tekent de ladder met een krijtje op de vloer). Doe wat oefeningen uit de reeks flexibiliteit en start dan met je work out. Qua herhalingen hanteer je ongeveer 12-15 herhalingen per oefening. Herhaal de sets 3-4 maal. Houd tussen de sets 30-45 seconden rust. Let er wel op dat je goed luistert naar je lichaam! Zijn de oefeningen in eerste instantie te zwaar? Stel dan het aantal herhalingen en sets bij.
Wil je specifieker trainen, vraag dan een gekwalificeerde fitness professional (zoals een personal trainer) om hulp. Wij wensen je heel veel trainingsplezier en resultaat toe!
Team BlackBoxPublishers

Lifestyle & Vrije tijd