Flippo en het spel om de knikkers

Van multimiljonair naar de bijstand Flippo en het spel om de knikkers is het schokkende, waargebeurde en allesomvattende verhaal van Hans Zandvliet. Met het ontketenen van een jarenlange wereldwijde rage vergaart hij in de jaren negentig tientallen miljoenen en leeft als een vorst op zijn landgoed in Wassenaar als buurman van koning Willem-Alexander. In dit krankzinnige, zakelijke avontuur leiden onbetrouwbare zakenpartners, starre onmenselijke bankiers, de kleine lettertjes in een verzekeringspolis en een natuurramp naar een catastrofale ontknoping en belandt hij volledig berooid in de bijstand. Een huiveringwekkend verhaal met nieuwe onthullingen. Een must read voor iedere zakenman, een feest van herkenning voor de miljoenen Flippofans, een fascinerend boek vol levenslessen dat leest als een thriller. ‘Nooit eerder deed ik mijn volledige verhaal. Het is een bijna ongelofelijke geschiedenis en Leendert Jan heeft het op een geweldige wijze verwoord. Hij heeft alle ins en outs op de juiste wijze met elkaar verbonden. Als je mijn verhaal werkelijk wilt begrijpen, lees dan dit boek.’ Hans Zandvliet

Recensies (10)

Meer recensies

Is Flippo en het spel om de knikkers het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Flippo en het spel om de knikkers