Floorpower! - dyslexie uitgave

Floorpower! - dyslexie uitgave

Junior Spots 1   Topics 0
Floorpower! Dat is een woord dat Floor en haar vriendin Anniek bedacht hebben. Het helpt om op te komen voor jezelf, dat heeft Floor het afgelopen jaar geleerd. Ze laat zich niet meer op haar kop zitten. Floorpower forever! Maar in de zomer na het afscheid van groep 8, gebeurt er weer van alles. Anniek gaat naar Frankrijk en Floor blijft achter op camping 'Dennenrank'.
Floor zit nog wel eens met zichzelf in de knoop en kan zich zorgen maken. Bijvoorbeeld om haar ouders. Gaan zij scheiden? En hoe komt haar broertje Chiel eigenlijk aan zijn bruine ogen? Dan komt er een jongen kamperen op de camping. Floor krijgt een rood hoofd. Zijn het vlinders in haar buik? Maurice noemt haar 'chicky' en 'baby', maar of ze daar nou blij mee is?
De volwassenen om haar heen zeggen dat hij een zogenaamde player is, of misschien zelfs wel een loverboy! Floor kan en wil dat niet geloven. Maar dan gaat ze toch twijfelen. Zou het dan echt zo zijn? Iedereen bemoeit zich ermee, behalve haar vader. Die is druk. En haar moeder is er niet. Die woont niet meer bij hen. Wie luistert er nu nog naar haar? Of zal ze daarvoor naar Frankrijk moeten, naar haar vriendin Anniek?!
Floorpower is het vervolg op 'Knopen in je touw', maar kan ook los gelezen worden.
Vanaf 11 jaar.
Kind & Jeugd