Forty Tracks

Dit boek was een idee van mijn oude vriend en buurtgenoot Hansje Joustra: ‘Zou je niet eens een boek willen maken met herinneringen aan en interviews met muzikanten die je bewondert of met wie je bijzondere dingen hebt meegemaakt? Muziek waarbij je hebt gedanst, gehuild, geneukt, van het volle leven hebt genoten? Dan zoek ik daar mooie illustraties bij!’
Er is zoveel muziek die bij een bepalende fase van mijn leven hoort en daardoor onvergetelijk is geworden, maar er moest een keuze worden gemaakt. We gaan
van de Ramones naar Mahmoud Ahmed, van Son House naar Bruce Springsteen, van Roky Erickson naar Guillermo Portabales, van André Hazes naar Jacques Brel. En, eh, had ik Slobberbone al genoemd?

Is Forty Tracks het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Forty Tracks