Froekje & Mies

Sinds Froekje een zusje heeft, is er geen tijd meer voor haar vriendin Mies. En wat Mies ook verzint, Froekje houdt de boot af. Hierdoor voelt Mies zich zo aan de kant gezet, dat haar plannen om Froekje terug te winnen steeds wredere vormen aannemen en ze iets gaat doen, wat te erg is om alleen al te bedenken.
Met Yfke dicht tegen zich aangedrukt verlaat Mies de kamer. Ze loopt dezelfde weg terug, zo dicht mogelijk langs de deuren. Ze moet opschieten. En dan staat haar hart stil. Neeee!
‘Een spannend en ontroerend avontuur van bff’s Froekje en Mies, waarin afgunst en vergeving centraal staan. Dit boek ga ik zeker aanbevelen bij onze lezers! Voor de lezers van Superjuffie!’
- Monique Redeker, de Wieringer boekhandel

Recensies (1)

Is Froekje & Mies het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Froekje & Mies