Gevoelloos

Het is zo mooi dat een heel groot aantal boeken over mierzoete liefde en de bloemetjes en de bijtjes gaat, terwijl er allemaal niets waar van is. Liefde is in het echt helemaal niet zoals het in de boeken beschreven staat. Hoe ik dit weet? Omdat ik er helemaal niets mee heb, met liefde.
Aantrekkingskracht lijkt voor mij net zo lastig te verkrijgen als het eeuwige leven. Romantisch gezien, maar zeker ook seksueel gezien.
Ik kan alles proberen, maar het doet me niets. Liefde lijkt niet echt in mijn woordenboek te staan. Af en toe zou je haast kunnen zeggen dat ik gevoelloos ben.

Is Gevoelloos het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gevoelloos