Ga hosselen

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Ga hosselen 1e druk is een boek van Jeanine Schreurs uitgegeven bij Haystack, Uitgeverij. ISBN 9789461261724

Vergeet die ren-je-rot baan, kies liever voor een ondernemende levensstijl en ga hosselen.

Hosselen heeft de toekomst. Een hosselaar is niet afhankelijk van ŽŽn inkomstenbron. Hij scharrelt zijn kostje bij elkaar met verschillende activiteiten die samen genoeg opleveren, genoeg voor een leuk leven.

Een hosselaar is streetwise: een ondernemend multi-talent dat kansen grijpt en risico's spreidt. Geld verdienen wordt weer een levenskunst die je al doende ontwikkelt.

Wat is jouw sociale en emotionele kapitaal? Welke kansen bieden grote maatschappelijke trends? En hoe maak je van zo'n kans een geldkraantje? Je leest het allemaal in dit boek boordevol goede idee‘n en slimme voorbeelden!

Dr. Jeanine Schreurs is een internationaal expert op het gebied van duurzame leefstijlen. Sinds ze vijftien jaar geleden haar goedbetaalde managementbaan vaarwel zei, is ze een tevreden hosselaar. Ze is schrijver, trainer, hospita en moestuinier. Ze is directeur van de sociale onderneming Stichting LIFT, bedenker van de Budgetkring en het Lift je Leven-programma: een succesvolle aanpak om bewust en zorgvuldig om te gaan met je geld en je leven.
Uitgeverij Haystack

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker