Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

Ga je nu eindelijk dat boek schrijven!

‘Ooit schrijf ik een boek.’ Kaat Vrancken heeft het zo vaak gehoord. Maar hoe begin je eraan? En vooral: hoe maak je het af?

Op aanstekelijke wijze biedt ze praktische tips om beter en sneller een verhaal, roman of kinderboek te schrijven. Zo zijn er oefeningen die meteen schrijfplezier brengen en blijkt een goed verhaal ook te kunnen ontstaan zonder goddelijke inspiratie. Met veel vaart en humor rekent ze af met clichés en andere gruwelen – en met schrijfsaboteurs. Wat bijvoorbeeld te doen aan de uitsteller en de perfectionist?

Met Ga je nu eindelijk dat boek schrijven! heeft voortaan niemand meer een excuus om zijn of haar schrijversdroom nog langer uit te stellen.

Toon details

Is Ga je nu eindelijk dat boek schrijven! het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!

Reageren op Ga je nu eindelijk dat boek schrijven!

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.