Ga niet hardlopen

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Dit boek gaat niet over hardlopen. Met vallen en opstaan ontdekte Gerben Solleveld dat de moderne hardloper zijn levensstijl om moet gooien voor een realistisch resultaat en blessurevrij kilometers maken. Hoe zit het bij jou? Wat is jouw mindset, hoe sterk ben je en geeft jouw voedingspatroon wel de energie die je nodig hebt? Hoe druk is je agenda en hoe vol zit je hoofd? En het belangrijkste: hoeveel uur zit je per dag? Met alleen maar een trainingsschema aanpassen, een paar rek- en strekoefeningen of een bezoekje aan de fysiotherapeut of masseur is het vaak wachten op de volgende blessure. Ga mee op reis met Gerben en ontdek hoe jij ook ‘anders’ kunt lopen, Gerben Solleveld is fanatiek (ultra) marathonloper, hardlooptrainer en schrijft veel over hardlopen. Dankzij zijn sterke mindset klokte hij 2:38:04 op de marathon en liep hij de fameuze Comrades Marathon van Zuid-Afrika over ruim 90 kilometer in 7:56:41. Nu loopt hij nog steeds veel én zonder problemen.

Het Boekenschap
01 januari 2021