9789030508526_front

Game helden tegen de zombie-cowboys

Gelezen 30 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 6
Junior   Topics 0

De Game Helden hebben niet alleen de monsters verslagen, ze hebben hun superkrachten uit de game meegenomen naar de echte wereld! Puck kan vliegen, Phileine kan zich verdubbelen en Raff praat met Blaag de Blob. Wanneer Manú zijn krachten uitprobeert, opent hij per ongeluk een portaal naar het Wilde Westen. Daar zien ze hoe een zombie-cowboy een paard aanvalt. Wanneer ze het dier proberen te redden, sluit het portaal achter de Game Helden. Samen met Blaag de Blob moeten de helden het opnemen tegen de zombie-cowboys en hun meester: het woeste tentakelmonster.

Billy Bones Bazen-boeken zijn avonturen die kunnen worden voorgelezen, die je samen óf lekker zelf kunt lezen. Alle verhalen hebben korte hoofdstukken en zinnen om lezen makkelijker en leuker te maken. Kies jij voor actie en humor of voor magie en vriendschap? Met Billy Bones Bazen word jij lezen de baas!

Kind & Jeugd
Fictie 7-9 jaar
Meis & Maas (Juniorpress / JP Publishing)
17 mei 2022
31 mei 2022

Reacties op: Game helden tegen de zombie-cowboys